Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Middle Finger Answers: Ή απλά δεν είναι η μέρα μου σήμερα!


Ας το παραδεχτούμε.. είναι κάποιες στιγμές στην ζωή που απάντηση μπορεί να δώσει μόνο το “μεσαίο” μας δάκτυλο… για όλους εκείνους που μας πιέζουν, μας στεναχωρούν και απλά δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει στον δικό μας μαγικό κόσμο. Βαρεθήκαμε πια να παρακαλάμε, να επιμένουμε και να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι απλά.. ρε παιδιά… ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ!! Απλά και δημοκρατικά..






Story #1: “Πρέπει να χάσεις κιλά.. Η φίλη σου η τάδε είδες πόσο εύκολα τα έχασε μετά την εγκυμοσύνη?”



Μα ποιός νοήμων άνθρωπος το λέει αυτό.. Όχι πες μου… Το πως αισθάνομαι εγω με τα κιλά μου αφορά πρωτίστως εμένα και κανέναν άλλον. Ναι θα κάνω δίαιτα, αλλά όταν το αποφασίσω εγω και όχι λόγω της δεν-εχω-αλλη-δουλειά-να-κάνω-και-κάνω-yoga-pilates-karate-zumba κοπελιάς που στην τελική το μόνο που κάνει ειναι αυτό και τίποτα άλλο. Η ψυχική μου ηρεμία θα μου πει πότε θα αποφασίσω να ξανααποκτήσω τα κιλά που είχα στο λύκειο…γυμνάσιο... ε θα δούμε, εντάξει??


Story#2: “Νομίζω ότι θα ήταν καλό να μην βλεπόμασταν για κάποιο διάστημα. Θέλω λίγο αέρα…”



Μα γιαυτό υπάρχουν και οι μάσκες οξυγόνου! Πήγαινε στο φαρμακείο, πάρε μια, κάτσε στον καναπέ, πάρε βαθιές ανάσες… και παράτα μας! Οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν γίνει τόοοοσο πολύπλοκες πια… Αν δεν τον θέλεις τον άλλον, τι τον κρατάς καλέ? Άστον να πάει στην ευχη της Παναγίας και να βρεις και εσυ με την σειρά σου – μέσω του διαλογισμού – την ηρεμία σου μέχρι να ανακαλύψεις τον επόμενο που θα στα πει αυτά… Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση ταλαιπωρία..


Story#3: “ Παρεξήγησες… Είμαστε μόνο φίλοι στο FB”



Ναι… έχεις απόλυτο δίκιο… το παρεξήγησα… Δεν έπρεπε να τσαντιστώ για τις γυμνές φωτογραφίες που σου έστειλε… για τα μηνύματα όλο υπονοούμενα… για τις αναφορές της στις ελίτσες του κορμιού σου (!) – οκ το παρατράβηξα! - . Enough Already! Είπαμε, δεν είμαι υπερβολική αλλά ούτε και χαζή..


Story#4: “ Μήπως να βαφόσουν λίγο, να έφτιανες τα μαλλιά σου?”



Οκ το παραδέχομαι… Δεν είναι η μέρα μου σήμερα… Αλλά ήταν ΟΟΟΟΟΛΕΣ οι προηγούμενες… Δεν είναι δυνατόν να είμαι συνέχεια και επι μονίμου βάσεως τέλεια – τι μετριοφροσύνη – αν και θα το ήθελα πολύ να υπάρχει αυτό το μαγικό ραβδί που σε μεταμορφώνει το πρωί σε businesswoman, το μεσημέρι σε όοοοομορφη νοικοκυρά και το βράδυ σου φοράει την στολή της catwoman για βράδια ανεπανάληπτου sex… Όχι, δεν ζω στον κόσμο μου, αυτή είναι η πάσα αλήθεια!


Σίγουρα θα υπάρξουν μέρες όπου από όλα τα όμορφα και περιποιημένα δακτυλάκια των χεριών μας, βαμμένα κόκκινα, με σχεδιάκια ή απλά σε στυλ γαλλικό, θα αποφασίσουν ότι το δακτυλάκι που θα υπερισχύσει σήμερα είναι το middle finger… Υπομονή όμως, κρατάτε γερά… it’s just another day… Αύριο θα είναι καλύτερα τα πράγματα… μάλλον… ίσως…θα δείξει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου