Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Μα με αυτή; ΕΛΕΟΣ φίλε (πλέον)!!


Ε όχι! Αυτός με αυτήν??? Ε ποτέ! Κι όμως, γίνονται και αυτά! Μήπως έχεις βάλει και εσυ το χεράκι σου σε όλο αυτό?

Όσο ήμασταν μαζί, ήμουν τα πάντα για εκείνον! Αλλα και εκείνος ήταν ο πιο όμορφος, ο πιο κατάλληλος, ο πιο μορφωμένος, ο πιο ευγενικός και ο πιο αυτος που περιμένω- που ήρθε απο τ’ αστέρια- και είναι δικός μου, άντρας! Ήταν άξιος θαυμασμού , ήξερε τι ήθελε και πως να το κατακτήσει, και έλαχε να διαλέξει εμένα, το κοριτσάκι του.. την γυναίκα που θα στιγμάτιζε την ζωή του!
Και μετά απο 3 χρόνια σχέσης αποφάσισε οτι δεν με θέλει πια… Σήμερα λοιπόν, λόγω της μαύρης μου της τύχης, τον βλέπω με μια γυναίκα δίπλα του η οποία είναι ότι κατηγορούσε όλα τα χρόνια που ήμασταν μαζί.. αντίδραση? Ίσως. Εγωϊσμός? Μπορεί.. Βλακεία.. Σίγουρα!

Κακομοίρη.. σκέφτηκα. Δεν με έχεις ξεπεράσει ακόμα.. ή τουλάχιστον αυτό ήθελα να πιστεύω. Όταν όμως το καλοσκέφτηκα, έβαλα το ψυχολογικό μου αναμπουρμπούλιασμα σε τάξη και σταμάτησα να κλαίω και να χτυπιέμαι, παραδέχτηκα οτι τελικά ίσως… λεω … ίσως, να έβαλα και εγω το χεράκι μου σε όλο αυτό. After all.. it takes two to tango.. όπως λένε και στο χωριό μου! Οπότε όταν χωρίζουμε κάποιον, αντί να καταλήξουμε στο συμπέρασμα οτι τελικά ήταν λίγος για εμάς, καλό θα ήταν να κοιτάξουμε και λίγο το τι κάναμε εμείς για αυτή τη σχέση. Όχι το βουντού και οι πληρωμένοι δολοφόνοι δεν είναι η λύση. Όχι στις κατάρες και στις μικροπρέπειες! After all, είμαστε κυρίες με Κ κεφαλαίο!   Ναι, μπορεί να πίστευες και όντως να του έβγαλες τον καλύτερό του εαυτό. Ναι, μπορεί να ήσουν το κελεπούρι με το οποίο τον προίκισε η μοίρα, αλλά ίσως τελικά, εσυ απλά να το έβλεπες έτσι. Απο την άλλη, ξέρεις την δική του λάθος πλευρά.. μπορεί να ήσουν ο άνθρωπος που τον καταπίεζε, τον μιζέριαζε και του έτρωγε την ζωή. Τι πιο τίμιο απο το να σε χωρίσει λοιπόν?

Δεν ήρθε λοιπόν και το τέλος του κόσμου. Αυτή τη φορά δεν θα μας πειράξει το γεγονός οτι μας χώρησαν. Πρέπει να το αποδεχτούμε και να προχωρήσουμε μπροστά. Το να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου είναι μεγάλο πράγμα και δεν είναι εύκολο να το καταφέρεις. Δεν μπορείς όμως να συνεχίζεις να δηλητηριάζεις τον οργανισμό σου και την ψυχή σου με την μικροψυχία του άλλου. Οπότε keep your head high. Ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος, είναι κάπου εκεί έξω και σας ψάχνει αυτή τη στιγμή. Άντε λοιπόν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου